магистрирал во оценувањето и оценувањето

University of Oslo

Опис на програмата

Read the Official Description

магистрирал во оценувањето и оценувањето

University of Oslo

Оваа програма има за цел да ги обучи следната генерација на експерти за проценка и евалуација, комбинирање на технички и аналитички вештини со комуникација и застапеност вештини.

Проценка и евалуација

Проценка и евалуација се во срцето на современото општество каде што квалитетот на образованието е од клучно значење, каде што практиките за тестирање во училиштето се дебатираат во медиумите, каде што обуката и селекцијата го поттикнува човечкиот капитал од витално значење за успешните компании и каде што прашањата за одговорност бараат доказ- базирана политика и донесување одлуки.

Проценка

"Колку повеќе учат без да дознаете кој ги разбира концептите и кој не, толку е поголема веројатноста дека само веќе искусни ученици ќе успеат". - Грант Вигинс

Проценката се однесува на широк спектар на методи и алатки за мерење кои се користат за повеќе цели:

  • Проценката на учењето вклучува мерење на учењето и постигнување на поставените стандарди. Тоа може да се случи на поединечно, институционално или системско ниво и често завршува со производство на резиме на перформанси во смисла на оценка, ранг или оценка, на пример, што се користи во одлуките за избор и прием или за набљудување.
  • Проценката за учење вклучува собирање на докази за знаења, разбирање и вештини на поединците, во текот на наставата и процесот на учење за да ги информираат наставните практики. Обично има поформативна природа, бидејќи фокусот е често на развивање на ефективна настава и обезбедување дијагностички повратни информации за поединците.
  • Оценувањето како учење ги вклучува поединците кои активно го следат сопственото учење и користат голем број стратегии (на пример, врснички и самооценување и одраз) за да одлучат што знаат и што можат да направат и што треба да научат понатаму. Ова е приод кој често се користи од програмите за автономна технологија за учење.

Евалуација

"Една од најголемите грешки е да ги судиме политиките и програмите според нивните намери, а не нивните резултати" - Милтон Фридман

Податоците за овие видови проценки можат и систематски се собираат, анализираат и се користат за оценување и одговарање на прашања за ефективноста и ефикасноста на разни интервенции, промени во политиките, програми и иновации во проектот во образованието и бизнисот. Видовите на проценки го опфаќаат целиот спектар, од мали дијагностички или во класни тестови до центрите за оценување на работното место, тестовите за прием на универзитет, испити за регрутирање на државни задачи, големи национални стандардизирани испити или меѓународни проценки кои споредуваат различни земји.

Како проценка и евалуација станаа од суштинско значење во образованието и бизнисот базирано на докази, постои зголемена побарувачка од јавниот и од приватниот сектор за професионалци кои ја премостуваат областа на академско истражување и професионална пракса кога работат со проценки и проценки кои водат доказ врз основа на одлука одлуки. Високо специјализирана обука е неопходна за силно развивање, администрирање, анализа и известување за резултатите од секоја проценка или евалуација.

Зошто да ја изберете оваа програма?

Релевантни за општеството

Проценката и евалуацијата се во срцето на современото општество, каде што квалитетот на образованието и оценувањето е од клучно значење, каде што практиките за тестирање во училиштето се дебатираат во медиумите, и каде што прашањата за одговорност бараат политика и донесување одлуки базирани на докази. Покрај тоа, доживотното учење и професионалниот развој на практичарите кои работат со развој на тестови, анализа на податоци или процеси на селекција од сите видови е многу важно за регрутирање на работни места, најновиот квалитет на работа и промоција.

Држава на уметноста

Развивањето нови алатки за проценка и евалуација бара комплетен циклус на истражување и развој на инструмент

  1. креативен дизајн, пилотирање, квалитативни когнитивни лаборатории
  2. земање примероци и собирање податоци
  3. анализа на податоци, известување и комуникација на резултатите
  4. одржување на инструментот, следење на краткорочни и долгорочни последици од неговата употреба и редизајн.

Програмата има намера да ве обучи во сите овие аспекти со внимание на историските традиции, но исто така вклучува и нови најсовремени технологии како компјутеризирано адаптивно тестирање.

Интердисциплинарни вештини

Системите за оценување и евалуација се резултат на интердисциплинарна тимска работа, каде квантитативната и квалитативната експертиза за истражување се вкрстува со содржината на знаење и информации за позадината, каде што луѓето се поврзуваат со технологијата, и каде што теоријата ги исполнува праксата, сите во границите поставени од крајните корисници и целната публика оценети или оценети. Оттука, ќе биде експлицитно трошење време за развој и подобрување на вашиот методолошки истражувања раководство и практикување на аналитички и комуникациски вештини за време на магистерската програма за да се олесни овој напор.

  • Оваа комбинација на т.н. тврди и меки вештини ви нуди голем плус на тековниот пазар на труд.

Активно поврзан

Академската програма е директно поврзана со активности и апликации во владата и индустријата, со гости предавачи од приватни претпријатија, истражувачки институти и владини или невладини агенции за решавање на актуелните прашања и дебати.

  • меѓународни партнери
  • Норвешки партнери: Kompetanse Norge; NIFU нордиски институт за студии на иновации, истражување и образование; Naturfagsenteret (Универзитет во Осло); Национален центар за образование и истражување за читање (Универзитет во Ставангер)

Во контекст на тезата на вашиот господар, можете да работите на проблеми и проекти од овие партнери.

Меѓународни

Оваа студиска програма ги спојува учениците, наставниците и партнерските организации од целиот свет.

  • Јазикот на образованието во магистерската програма ќе биде англиски
  • Вклучениот академски кадар се состои од национални и меѓународни научници кои моментно доаѓаат од 10 земји ширум низ континентите (Европа, Америка, Азија и Африка). Ова ќе ни овозможи да ви даде норвешка, нордиска и меѓународна перспектива за проценка и евалуација.

Резултати од учењето

По завршувањето на програмата, ќе бидете во можност да развиете нови алатки за проценка и евалуација според целосниот циклус на истражување и развој на мерниот инструмент.

Знаење

  • Покажат разбирање на тековните парадигми и сродните општествени дебати во полето на оценување и оценување.
  • Покажете разбирање за класичните пристапи за мерење, како и за современи техники за тестирање на тестови базирани на теоријата на одговорите на предметот.

Вештини

  • Квалитативни: Направете смисла на перспективата на корисникот преку принципите и техниките на когнитивната лабораторија.
  • Квантитативни: Применуваат принципи и state-of-the-art статистички техники (и софтвер) да се анализираат и да учат од податоците.
  • Дизајн: Примена на најдобрите практики за дизајнирање и администрирање на висококвалитетни мерни инструменти.
  • Комуникација: Пишувајте ги трудовите, истражувачките извештаи и политичките извештаи, презентирајте постери и давате разговори во академски и професионални средини.

НАДЛЕЖНОСТ

Иницијализирајте и да придонесувате на конструктивен, но критичен начин за дискусија на постоечките системи за проценка или евалуација, особено кога тие се однесуваат на прашања околу валидноста и веродостојноста.

Можности за кариера

По дипломирањето, ќе имате солидна основа поврзана со оценувањето и оценувањето. И за секојдневната професионална пракса како следење и одговорност, квалификација и евалуација и за пошироки истражувачки цели.

Потенцијалните работодавци

  • Политички институти и истражувачки одделенија во националните и меѓународните владини агенции и невладини организации
    • Меѓународен контекст: на пример, УНЕСКО, ОЕЦД, ИЕА, Светска банка
    • Норвешки контекст: на пример, NIFU, Kompetanse Norge, NOKUT, UDIR, Норвешкото Министерство за образование и истражување
  • Управување со човечки ресурси, центри за оценување и консултации во комерцијалниот и владиниот сегмент, вклучувајќи ја и војската
  • Образовни и педагошки институти, сопственици на училишта (општини и региони) и други организации кои промовираат доживотно учење и професионален развој

Понатамошните студии

А Магистер на науки во оценување и евалуација, исто така, се квалификува дипломирани студенти за понатамошно д-р. студии во широката област на општествените науки, како во Норвешка така и во странство. Ако сте заинтересирани да направите адемична кариера, со посебен фокус на оценувањето и оценувањето во образованието, Ви препорачуваме да ги истражите можностите да се придружите во нашиот Центар за Образовни Мерења како д-р. студент.

Од студии до вработување

Кариерните услуги можат да обезбедат:

  • Советување за кариера
  • Помогнете со вашето биографија, писмо и подготовки за интервју за работа

Прием

Оваа студиска програма започнува во август.

Кога да аплицирате

  • ЕУ / ЕЕА / Швајцарија апликанти: од 1 февруари до 1 март
  • Нордиските граѓани и апликантите со постојана или обновлива дозвола за престој во Норвешка: од 1 февруари до 15 април
  • Апликантите кои не се членки на ЕУ / ЕЕА: од 1 октомври до 1 декември

Како да се аплицира

Кога ќе аплицирате за прием можете да изберете помеѓу

  • Опција за полно работно време
  • Опција со скратено работно време (отворена само за апликанти од ЕУ / ЕЕА / Швајцарија, нордиски граѓани и апликанти кои живеат во Норвешка)

Цена

Не школарина.

Приемот на барањата

Приемот на магистерски студии бара:

  • Квалификација за влез во високото образование и завршен степен на диплома споредлив со степен на норвешки диплома. Кандидатите со странско образование, ве молиме погледнете ја листата на земји.
  • специјализација дефинирана од програмата
  • минимум одделение просек на C (во Norwegian скала за оценување) или еквивалент од специјализација во вашиот степен.
  • услов за јазик документиран со еден од тестовите / испитите подолу:
    а) Положен испит по курс по англиски јазик (140 часа / 5 периоди неделно) со минимална оценка од 4 во норвешкото средно училиште (или соодветна оценка од нордиско средно училиште) или положен испит на англиски јазик од втор и / или трета учебна година во норвешкото средно училиште, или
    б) Меѓународно признат тест за владеење на англискиот јазик.
  • Минималниот услов за прием е барем добар втора класа почести степен (или еквивалент) во општествените науки, хуманистичките науки, или природните науки. А степен во бизнис студии не се квалификува.
  • Предходното образование во областите што се однесуваат на проценката и оценувањето не се потребни за прием

Документација

Мора да ги вчитате сите потребни документи во порталот за онлајн апликација на UiO.

Во прилог

Поставете писмо со мотивација од една страница објаснувајќи го вашиот интерес во програмата, потенцијалното релевантно претходно образование или искуство поврзано со развојот на тестот и причините за аплицирање во програмата.

Рангирање на апликанти

Кандидатите се рангираат според нивниот просек во специјализацијата на нивниот степен. Кандидатите кои не можат да се рангираат според нивниот просек, ќе се рангираат врз основа на индивидуална проценка.

Приемот на оваа програма обично е многу конкурентен. Забележете дека дури и ако го исполнувате условот за минимум степен, тоа не ви гарантира студиско место во програмата.

Вие вообичаено не може да биде примен во магистратура програма или студија опција во рамките на истата предметна област како претходно завршено магистратура на Универзитетот во Осло.

Приемната комисија може да ви даде дополнителни поени за вашето мотивационо писмо.

Признавање на претходното образование

Ако имате претходно високо образование, можете да аплицирате за специфично признавање на ова образование како дел од вашиот степен. Може да се препознае образованието и од норвешките и од не норвешките институции за високо образование. Признавањето зависи од тоа дали образованието ги исполнува специфичните барања од вашиот степен.

This school offers programs in:
  • Англиски


Последен пат ажурирани October 12, 2017
Времетраењето и Цена
This course is Кампусот врз основа
Start Date
Дата на започнување
Aug. 2018
Duration
Време на траење
2 Години
Дел-студии
Целосна
Price
цена
Free
Information
Deadline
Dec. 1, 2017
All international (non-EU) students must apply by December 1, 2017
Locations
Норвешка - Осло
Дата на започнување : Aug. 2018
Крајна дата за аплицирање Dec. 1, 2017
All international (non-EU) students must apply by December 1, 2017
Дата на завршување Контактирај
Дата на започнување : Aug. 2018
Крајна дата за аплицирање Mar. 1, 2018
All students coming from an EU/EEA country must apply by March 1, 2018
Дата на завршување Контактирај
Dates
Aug. 2018
Норвешка - Осло
Крајна дата за аплицирање Dec. 1, 2017
All international (non-EU) students must apply by December 1, 2017
Дата на завршување Контактирај
Крајна дата за аплицирање Mar. 1, 2018
All students coming from an EU/EEA country must apply by March 1, 2018
Дата на завршување Контактирај
Videos

About the Master of Assessment and Evaluation

Why Choose our Program?