Пребарај за Мастерс во Комуникации

Најди ги вашите магистерска диплома по Комуникации овде!

Комуникации

Дали сте во потрага по кариера која е поврзана со изградба на мрежи и има многу контакти? Можеби сон на работа со медиумите? Потоа мајстори степен во областите како што комуникации, медиуми и / или за односи со јавноста може да биде совршено степен за вас.

Кариера во комуникации ти овозможува да истражуваат динамиката помеѓу клиентот и корпорација, и ќе се здобијат со темелно познавање на теоријата и практиката на стратегијата, маркетинг и истражување. А магистерска диплома по Комуникации / Медиуми вклучува програми кои се поврзани со многу различни академски области, вклучително и на хуманистичките науки, општествени науки и медиумите, сите во комбинација заедно во применети науки. Со овој степен ќе се здобијат со широко разбирање на историјата на комуникациите и медиумите и како тоа се однесува на вас, како експерт комуникации. А степен во односи со јавноста (ПР) ќе ви даде разбирање на тоа како да управуваат со комуникација меѓу организацијата и нејзините јавноста, одржување на јавниот имиџ за непрофитни организации или од висок профил луѓето, како што се политичари и познати личности.


На оваа страница неколку програми во областа на комуникација / Медиуми / Односи со јавноста (ПР) се наведени. Имаат внимателно и не двоумете се да кликнете на програмата описи што ве интересира најмногу!

Читај повеќе

господар во маркетинг, комуникации и новите медиуми

Bologna Business School
Студии врз за студентски град Целосна 12 месеци December 2017 Италија Болоња

Магистер по маркетинг, комуникации и новите медиуми е со полно работно време програма се предава целосно на англиски јазик, кои имаат за цел да ги подготви дипломирани студенти од било која дисциплина за управување со методи и техники на двете традиционални и дигитални медиуми во индустријата во моментов е во процес на континуирано револуција. Алумни на овој мајстор има поставеност стапка од 96% во рок од 6 месеци. [+]

Мајстори Комуникации диплома. На господар во маркетинг, комуникација и нови медиуми е со полно работно време, научи целосно на англиски јазик, кои имаат за цел да ги подготви дипломирани студенти од било која дисциплина за управување со методи и техники на двете традиционални и дигитални медиуми во индустријата во моментов е во процес на континуирано револуција. Алумни на овој мајстор има поставеност стапка од 96% во рок од 6 месеци. Преку експанзија на мобилни уреди секој ден, се повеќе и повеќе луѓе од целиот свет се поврзете преку социјалните медиуми: Твитер има 320 милиони активни месечни корисници, Instagram 400 милиони евра, Google + 540 милиони, YouTube 1 милијарда и Фејсбук 1,6 милијарди долари. Она на што сме сведоци е повеќе од технолошката револуција, тоа е длабоко социо-културна трансформација. Компании од целиот свет се постојано зголемување на износот тие инвестираат во нивната онлајн рекламирање канали за подобрување на нивниот однос со потрошувачите и бизнис заедницата. Заедно со нашите партнери IAB (Интерактивна Реклама биро), Yoox Нет-а-Портер група, Бостон консалтинг груп, Google, GroupM, IBM и на ВЕ, степен овој мајстор им нуди на студентите со квалификации и вештини за да се започне со менаџерски или консултантски кариера во на полето на дигиталните комуникации. Оваа меѓународна програма, со студентите од целиот свет и на факултетот составен од професори, менаџери и претприемачи, се одвива во рамките на единствена атмосфера на вила од 16 век на ридовите околу Болоња. Благодарение на дела, проекти на компанијата и господар предавања проект, студентите да стапат во контакт со клучните... [-]

Магистер по Корпоративни комуникации

EAE Business School
Студии врз за студентски град Целосна 1 година April 2018 Шпанија Мадрид

Полно работно време мајстор на Корпоративни комуникации на EAE бизнис школа е наменета за обука на менаџери на нови алатки за комуникација .... [+]

Мајсторите за Корпоративни комуникации

Комуникацијата е динамичен процес: медиумите општеството доведе до затворање на начинот на кој организациите комуницира со сите нејзини чинители, внатрешни и надворешни. Веб 2. 0, пак, стана нов општествен технологии (виртуелни заедници, блогови, подкасти и слично) за прашања од односите меѓу потрошувачите и бизнисите.

Полно работно време мајстор на Корпоративни комуникации на EAE бизнис школа е наменета за обука на менаџери во новите медиуми алатки за управување на комуникација, па да ги применуваат во постигнување на нивните цели. ... [-]


господар во комуникациски технологии (МТВ)

CESTE Business School
Студии врз за студентски град Дел-студии 2 семестри October 2017 Шпанија Сарагоса Боливија Cochabamba Ла Паз Санта Круз Oruro + 5 more

Мајстор има за цел да подготви професионалци со високо познавање на вештини поврзани со информатичка технологија експерти во врвни технологии на пазарот, но во исто време може лесно да се прилагодат на други видови на технологија и добавувачи. Овие професионалци треба да бидат способни да ја преземат одговорноста за планирање задачи и проекти, дизајн и решавање на проблемот. [+]

Мајстори Комуникации диплома. Мајстор има за цел да подготви професионалци со високо познавање на вештини поврзани со информатичка технологија експерти во врвни технологии на пазарот, но во исто време може лесно да се прилагодат на други видови на технологија и добавувачи. Овие професионалци треба да бидат способни да ја преземат одговорноста за планирање задачи и проекти, дизајн и решавање на проблемот. Опис на програмата Магистер по комуникациски технологии (МТВ) Кој е ориентирана Мајсторот е наменета за дипломирани студенти во универзитети и училишта, бизнис, особено во дисциплини поврзани со компјутерски науки (математика, физика, статистика, инженеринг, хемија ...). За луѓето кои немаат колеџ и за оние кои сакаат да добијат професионални квалификации за сертификација, тоа е можно да се пристапи ако се потврдат професионално искуство на средно ниво во рамките на вашата компанија, со минимум од 2 до 3 години во областа на информатичката технологија. Цели Мајстор има за цел да подготви професионалци со високо познавање на вештини поврзани со информатичка технологија експерти во врвни технологии на пазарот, но во исто време може лесно да се прилагодат на други видови на технологија и добавувачи. Овие професионалци треба да бидат способни да ја преземат одговорноста за планирање задачи и проекти, дизајн и решавање на проблемот. Со овие карактеристики студентите ќе бидат подготвени за техничари и одговорни позиции во кои тие се развиваат некои од следните улоги: Анализа на потребите и предлози за подобрувања кои комуникациските технологии можат да им ги донесе на бизниси. Решенија за дизајн за да се исполнат бизнис потреби. Спроведување... [-]

Магистер по стратешки и креативни насока за комуникација и рекламирање

IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Студии врз за студентски град Целосна 6 месеци January 2018 Шпанија Барселона

Магистер по интегрална Рекламирање разбере дека начинот на рекламирање е направено се менува драматично, и ќе се промени уште повеќе во иднина. Рекламирање на телевизија и традиционалните медиуми ја губи својата ефикасност и денеска, на повеќето креативни кампањи (како во реализација и стратегија нивоа) се развиени од страна на малите стручни тимови кои работат независно, надминување на утврдените поделба помеѓу сметки и креација. [+]

Оваа програма се предава на шпански На Господар во интегрална Рекламирање се разбере дека начинот на рекламирање е направено се менува драматично, и ќе се промени уште повеќе во иднина. Рекламирање на телевизија и традиционалните медиуми ја губи својата ефикасност и денеска, на повеќето креативни кампањи (како во реализација и стратегија нивоа) се развиени од страна на малите стручни тимови кои работат независно, надминување на утврдените поделба помеѓу сметки и креација. Овие тимови се составени од страна на професионалци кои знаат совршено добро на теренот во кои работат и во контакт со специјалист од било кој друг сектор. Потрошувачите се менуваат премногу и денес тие се способни да се логирате извори на информации, комуникација и забава. На потрошувачот влијае на начинот на кој се создаде општествени и уметнички трендови, и одлучува како да се забавуваат, да креираат, да разговарате, да се примаат комерцијални информации или рекламирање. Objetives - Обезбедување на алатки за да домен интегрален рекламирање и стратешки креативност во повеќето врвни и up-to-date предмети (герила маркетинг, стратешко планирање, креативност во настани, креативни мешавина на медиумите, итн) - Обезбедување на алатките за управување со рекламирање стратегија и креативност во кампањи замислен за тековната рекламирање животната средина. - Обезбедување на алатки за да се добие кампањи, вклучувајќи најоригиналните и ефикасно креативни и стратешки концепти, клучни фактори за да се постигне успех во било кој присутен рекламирање комуникација. Методологија Курсот е структуриран во согласност со теоретска и практична методологија, со доминација на учење преку правење. Таа е развиена од страна на три... [-]

Магистер по технологии и кодови на комуникација

Link Campus University
Студии врз за студентски град Целосна 2 години November 2017 Италија Рим

Методите на формативното програми се карактеризира со силна експериментални компонента, како резултат на различните работилница активности насочени кон [+]

Мајстори Комуникации диплома. А добро техничко знаење е основа за успешно справување со планирање и креативност. Дигитални медиуми и брзината на развојот на ИКТ (Информатички и комуникациски технологии) всушност предизвик постојано нови професионалци. Три години диплома 's степен и диплома програми мајстор се осмислен да обезбеди концентриран алатки потребни за да се вклучат овие предизвици. Бесплатна италијански јазик, се разбира, ќе им бидат понудени на сите студенти кои пре-се применуваат од страна на првата недела од јуни. Преку континуирано истражување и проучување, тогаш, ќе господар на дигиталниот свет да го користи како алатка за креирање на врвни производи и да се дизајнира нови и возбудливи услуги за корисниците. Курс на студии Методите на формативното програми се карактеризира со силна експериментални компонента, како резултат на различните работилница активности во насока на "правење вистински", во соработка со истражувачки центри во рамките на универзитетот и со други лица поврзани со него, теоретските аспекти се дискутира за време на часовите. Друга уникатна карактеристика на курсот е присуство на високо квалификувани факултет и претставени од страна на водечките личности од светот на ИКТ и интеракцијата дизајн, кои имаат значително искуство на национално и на меѓународно ниво. Тие на тој начин може да се обезбеди пренос на искуства, експертиза и знаење акумулирано во текот на својата кариера за студентите запишани. ПРВА ГОДИНА Методологија и техники на социјални истражувања Социологија на комуникација јазици Социологија на новите медиуми и социјалните мрежи Семиотика артефакти и теорија на сликата Интеракција Дизајн јас Елементи на програмирањето (веб и мобилни) [-]

господар 's степен во комуникација и политички маркетинг

CESCOMPOL - Centro de Estudios Superiores de Comunicación y Marketing Político
Студии врз за студентски град Целосна 1 година September 2018 Шпанија Мадрид

Оваа програма е наменета за двете неодамна дипломираните студенти или дипломирани студенти во областа на политички науки, маркетинг, новинарство, право или меѓународните односи; и професионалци со високо образование и искуство во светот на политиката, кои сакаат да ги подобрат своите лични вештини. [+]

ЦЕЛИ: Студентите кои успешно завршување на оваа програма: Тие се подобри свој професионален профил во областа на политиката. Тие ќе се здобијат стратегии и техники на комуникација да се однесуваат кон политички кандидати. Работа како советници изборни кампањи или влада, Станат специјалисти во промовирањето на изборниот маркетинг консултантска како работа во служба на политичката класа. Насочени кон: Оваа програма е наменета за двете неодамна дипломираните студенти или дипломирани студенти во областа на политички науки, маркетинг, новинарство, право или меѓународните односи; и професионалци со високо образование и искуство во светот на политиката, кои сакаат да ги подобрат своите лични вештини. METODOLODÍA CESCOMPOL е колаборативен центар на Универзитетот во Алкала де Хенарес (UAH), еден од најстарите во Европа. Академската содржината на овој мајстор е структуриран за генеричките повеќе прашања (како што се политичка комуникација) на специфични модули (како што се примена на Владата, една политичка партија и кандидат). Методологијата е врз основа на двете теоретски и практичен дел, да се консолидираат сите знаења и сите содржини се прилагодени Шпанија и Латинска Америка. На овој факултет е составен од активни професионалци и експерти во своите модули, со искуство во јавната политика, плановите на Владата, комуникациски стратегии и кампањи. ЕВАЛУАЦИЈА Добивање на конечниот наслов е предмет на надминување на сите мајстор модули и развој на магистерски труд на. КВАЛИФИКАЦИИ ЗА ДА ДОБИЈАТ МБА од Универзитетот во Алкала де Хенарес и Магистер по CESCOMPOL АГЕНДА Политика, државјанство и политичко однесување Политички сценарија и изборни системи Основните принципи на политиката за комуникација Политичка комуникација за управување... [-]

магистерска програма во маркетинг, услуги и комуникациски менаџмент

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Студии врз за студентски град Целосна 18 месеци September 2018 Швајцарија St.Gallen

Мајстор е на програма во маркетинг, услуги и комуникациски менаџмент (MSC) се состои од уникатна комбинација на основните менаџерски дисциплини и пазари и бизнис модели на релевантни индустрии. Со овој концепт, MSC надминува класичните поими за маркетинг. [+]

Мајстори Комуникации диплома.

 

Цели:

вредност на клиентите - целта на одржлив корпоративното управување

Во глобализираниот свет, одржлив корпоративна вредност може да се создаде само преку убедлив производи и услуги за клиенти, кои се во фокусот на вниманието. Маркетинг долж овие линии се концентрира на постигнување на највисоко можно фокусиран на клиентите со производи и услуги. Овој интегративен поглед, што ги надминува класичниот маркетинг, е она што на мајстор 's програма во маркетинг, услуги и комуникациски менаџмент (Магистер) е посветена на: програмата ги комбинира сите за управување со дисциплини кои се нивните лежишта од клиентите и ги поврзува со пазарите и бизнис модели на топични индустрија. ... [-]


Магистер по комуникации и културен менаџмент

Zeppelin University
Студии врз за студентски град Целосна 1 - 2 години August 2018 Германија Friedrichshafen

Во општествата од денес, познавање на различни култури и actionability во рамките на тие култури се повеќе баран од било кога. Слично на барањата за комуникациски практики се зголеми драстично. Од таа причина, комуникациски вештини и културни знаење се клучни квалификации за 21-от век. [+]

Во општествата од денес, познавање на различни култури и actionability во рамките на тие култури се повеќе баран од било кога. Слично на барањата за комуникациски практики се зголеми драстично. Од таа причина, комуникациски вештини и културни знаење се клучни квалификации за 21-от век. Нашиот господар степен во областа на "Комуникација и културен менаџмент"Ги исполнува овие предизвици. Еве, студентите можат да избираат помеѓу две различни песни, што значи дека може да се фокусира на двете "комуникација и медиумите" и "Култура" продукција. Од една страна, дипломираните студенти на овој курс се запознаат и да ги анализира културно темелите на сегашната општества, а од друга страна тие се овозможија преку комуникативни пракса, да игра улога во решавањето на тековните социјални прашања. Заедно, комуникација и култура, најверојатно, нема основните концепти на модерното општество. Тие нагласуваат она што ние го земаме здраво за готово, а во процесот, се доведуваат во прашање. Кој ја менува ситуацијата. Магистрирал во областа на "Комуникација и културен менаџмент" нуди на своите студенти критичка анализа со комуникации и културни науки теории и воспоставува со напредно разбирање на работата и проблемите на современото општество. Студентите учат методи на истражување кои се однесуваат на економијата и општествените науки, како и функционирањето на социјалната и културна анализа. А дијалог-ориентирана и автономно организирани степен разбира промовира когнитивни, креативни, и експресивните способности. Покрај тоа, истражувањето искуство е стекнато, додека организациски способности и способност за работа во тим да бидат развивани на истражувачи, consultancy-, како и изложба реалниот живот проекти. Новата генерација на менаџери во културата... [-]

Извршниот Магистер по Корпоративни комуникации

IMF Business School
Студии врз за студентски град Дел-студии 17 недели Open Enrollment Шпанија Мадрид

Овој мајстор е изградена врз разбирање на копчињата за развој на стратегија за иновативни, ефикасни, ефективни и во насока на максимизирање на комуникација на клиент искуство. повеќето непушачите трендови се анализираат, стратегии за поголема деловна студија на влијание, и ќе биде објаснето во детали сите алатки кои ни овозможуваат да се спроведе еден софистициран модел на комуникација за управување, водејќи сметка за соживот на светот онлајн и офлајн и обрнувајќи особено внимание на влијанието врз билансот на успех за бизнис. [+]

Мајстори Комуникации диплома. Овој мајстор е изградена врз разбирање на копчињата за развој на стратегија за иновативни, ефикасни, ефективни и во насока на максимизирање на комуникација на клиент искуство. повеќето непушачите трендови се анализираат, стратегии за поголема деловна студија на влијание, и ќе биде објаснето во детали сите алатки кои ни овозможуваат да се спроведе еден софистициран модел на комуникација за управување, водејќи сметка за соживот на светот онлајн и офлајн и обрнувајќи особено внимание на влијанието врз билансот на успех за бизнис. Најдобрите звучници за да се покријат, преку главно практичен пристап, вкупната комуникација бизнис модели се протагонистите на нов бизнис парадигма. 60 ЕКТС, од кои 170 часа се соочуваат со организирани во 12 модули и работилница, пропратено со Предлог-комуникација на една компанија. Еминентно практично и поддржан од страна на вистински случаи. Овој мајстор ќе им овозможи на студентите запишани создаде најефикасен корпоративни стратегии за комуникација во областа на организацијата и да доведе потребните ресурси за нејзиното спроведување. ЦЕЛИ Извршниот Магистер по Корпоративни комуникации Главната цел на овој мајстор на извршната власт, е дека учесниците знаат да развијат стратегии и акциони планови за функцијата на маркетинг и комуникациски компании од различни големини и сектори. Покрај тоа, со овој мајстор ќе добиете: Научете маркетинг и комуникација B2B и B2C. Разбирање на комплементарност на онлајн и офлајн светот. Ќе се разбере пазарот на разбирање и односи со нови потрошувачки. Анализира метрика и анализатор да се разбере на ефикасноста на маркетинг активности и комуникација. Развива и планира непушачите, иновативни и креативни стратегии... [-]

господар на напредни студии во интеркултурна комуникација (МИЦ)

USI Università della Svizzera italiana
Студии врз за студентски град Дел-студии 14 - 18 месеци September 2018 Швајцарија Лугано

Со скратено работно време постдипломски програма за професионалци ангажирани во управување со оперативна или стратешки ситуации во една мултикултурна контекст и во управувањето со мултикултурна човечки ресурси. Основана во 2004 година, МИЦ е само академска програма во интеркултурна комуникација од ваков вид во Европа, кој ви овозможува да ги извршуваат својата професионална дејност за време на студирањето. [+]

Збогати вашиот професионален профил во јавниот или во приватниот сектор со високо ниво на интеркултурни компетенции!

 

Излезе новиот број почнувајќи 2. Октомври 2017

Господар на напредни студии во интеркултурна комуникација (МИЦ) е програма за постдипломски студии на скратено работно време за професионалци ангажирани во управување со оперативна или стратешки ситуации во една мултикултурна контекст и во управувањето со мултикултурна човечки ресурси.... [-]


Master in Luxury Goods Communication Management

Accademia del Lusso
Студии врз за студентски град Целосна 9 месеци February 2018 Италија Милан

[+]

Курсот има за цел

Курс на мајстор во луксузни стоки комуникации за управување со возови студентите да станат лидери во професионалната сфера мода комуникација.

Студентите ќе бидат во можност да работат во управувањето во рамките на голем број на модата комуникација области, вклучувајќи стајлинг и сликата консалтинг, PR, настани организирање и мода комуникација со медиумите. Кариера вклучуваат Порака менаџер, настани Организатор, односи со јавноста менаџер, Прес раководител на канцеларија, уредник, стилист, истражување консултант, консултант за имиџ.... [-]


Магистер по меѓународна комуникација за управување (micm) - со полно работно време

The Hague University of Applied Sciences
Студии врз за студентски град Целосна 12 месеци August 2018 Холандија Хаг

На MICM привлекува студенти од целиот свет кои поседуваат широк спектар на професионални интереси и искуства. Многу од нашите студенти веќе работат во [+]

програма MICM привлекува студенти од целиот свет кои поседуваат широк спектар на професионални интереси и искуства. Многу од нашите студенти веќе работат во области како што корпоративните комуникации и односи со јавноста, додека други доаѓаат до нас од сродните области, вклучувајќи маркетинг, бренд менаџмент, новинарството, телевизиски, радио, и социјалните медиуми. Во исто време ние исто така добредојдени професионалци од различни области кои бараат промена во кариерата. Ние сакаме професионални мажи и жени кои имаат она што е потребно за успешно завршување на програмата MICM и кои ќе придонесат за богатството на училницата искуство. НАШАТА ФИЛОЗОФИЈА Ние веруваме дека комуникациски професионалци од утре треба да бидат подобро опремени да се справи со широк спектар на прашања и предизвици од кога било досега. Покрај тоа, комуникации функција се повеќе се гледа како еден од стратешко значење за повеќето големи организации. Нашата мисија е да се донесе практичен фокус на релевантни и врвни теорија подготовка на нашите студенти за лидерство со квалитет во областа на комуникациите на нивниот избор. Нашите наставниците Искуство Наставна програма MICM се ревидира секоја година, така што предмети одразуваат трендови на пазарот во која нашите студенти и дипломци ќе работат. Предмети се понудени во различни области како што се корпоративниот углед, односи со медиумите, социјалните медиуми, интерна комуникација, и бренд менаџмент. На крајот на програмата, секој студент делува како консултант за организација на клиентот по завршување на тезата дека претставува решение за реалниот свет проблем. Нема дискусија за MICM училницата искуство да биде целосна без споменување на интернационализмот на... [-]

Господар во корпоративна комуникација: односи со јавноста, протокол и настани во Барселона

ESERP Business School
Студии врз за студентски град Дел-студии 1 година October 2017 Шпанија Барселона

ќе се формираат за да се справи со медиумите и да дознаете како да се претстават на добар корпоративен имиџ и како надворешни агенти влијаат на сите одлуки. [+]

Мајстори Комуникации диплома. проучува Магистер по Корпоративни комуникации: односи со јавноста, протокол и настани во Барселона ќе ви овозможи да се развие вашата комуникација да работат во бизнис вештини. Ако сте активна личност, со вештини за луѓе и се заинтересирани за комуникација, се обрне внимание! Можете да седат на областа на комуникацијата на секоја компанија, бидејќи сте обучени да се справат со медиумите и ќе го совладате односи со јавноста во целина, овозможувајќи дури и надмине внатрешните и надворешните криза. Исто така, ќе учат различни протоколи, како службена, деловна и социјални, и да организираме некои настани за да им помогне на другите во името на вашата фирма. Не само тоа, но, исто така, се здобијат со потребните мерки за подготовка на буџети кои ќе ви овозможи успешно да ги извршува овие настани поими. Дури, ќе го совладате невербална, од суштинско значење во вмрежување кога комуникацијата со и толкуваат пораки. Знаете, ако сакате да работат во која било област на корпоративните комуникации и односи со јавноста, студија Магистер по Корпоративни комуникации: односи со јавноста, протокол и настани во Барселона Тоа е најдобрата опција за да скокнат до најдобро обучени можно работна сила. Има признавање на UVIC-УКЦ, ќе му се даде да се финализира своите диплома, а финансиски поддржан од Фондацијата Abertis. Што очекувате да се информираат? Цели Висока организациски вештини, лидерство и менаџмент. Адаптибилност да се промени и технолошките иновации. Способност да се обезбеди стратешки и оперативни висок менаџмент во плановите на компанијата. Критичка анализа и капацитет за апстракција. Брзина во... [-]

господар на комуникација (професионална)

Bond University
Студии врз за студентски град Целосна 92 недели January 2018 Австралија Robina

Господарот на комуникација (Professional) им овозможува на студентите да продолжи својата кариера во комуникација со опремување на нив со соодветна мешавина на теорија и пракса погодна за индустријата, која кулминира со професионална сегмент се состои од професионално портфолио, полето на проектот и поле на проектот извештај. [+]

Професионална програма ја следи истата структура како Господар на комуникација програма со дополнителни 20-недела професионално портфолио компонента. Професионално портфолио е на располагање на мајсторот (професионална) на студентите на Факултетот за општество и дизајн точка на 45 кредит. Оваа тема е силно експериментално ориентирани и ги охрабрува студентите да ги развијат своите професионални вештини во реалниот свет на животната средина. Предметот ќе се осигура дека студентите се комбинираат самоанализа и мисловните вештини за учење со професионални методологии, со цел да се прошири аналитички и стратешко размислување способности. Тоа ќе обезбеди практично искуство за студентите да ги развијат своите вештини во професијата релевантни за специјализација нивниот господар. Сите студенти кои ќе завршат документ за определување на обемот на 2.000 зборот, и или да преземе работа поставеност во Австралија на 210 часа (кој ги вклучува извештај на работодавачот) и рефлексивни весник (до 5.000 зборови) или завршен заеднички истражувачки проект во вкупна вредност од околу 15.000 зборови. Сите студенти кои ќе го достави конечниот професионална колекција портфолио на документи, истакнување на нивните практични и теоретски експертиза во нивната професија на избор. На професионално портфолио субјектот не може да се поведе додека студентот има успешно завршени сите 12 предмети на компонента на степенот на мајсторот. [-]

господар на комуникација

Taylor’s University
Студии врз за студентски град Целосна 1 - 5 години Open Enrollment Малезија Subang Jaya

Оваа програма ги истражува природата и функциите на комуникација, со фокус на знаење и вештини потребни за да ексел во областа на комуникација и медиумите во денешното општество. Тоа вклучува [+]

Господар на комуникација

Оваа програма ги истражува природата и функциите на комуникација, со фокус на знаење и вештини потребни за да ексел во областа на комуникација и медиумите во денешното општество. Тоа вклучува практични информации од индустриски професионалци и во-длабочината на анализа на студии на случај и клучните прашања во постојано менување на медиумски пејзаж. Студентите ќе открие, да дискутираат и да ги испита како комуникација и медиумите на животната средина влијае на нашите економски раст, политичката сцена, право и политика трендови, како и културниот и социјалниот систем.... [-]