Baltic Aviation Academy

Introduction

Read the Official Description

Балтичките Авијација академија е европски стандард Авијација центар за обука, каде искуството на прилагодени решенија за обука е завиткано во лична нега.

Седиштето на балтичките Авијација академија се во Литванија. Академијата брои повеќе од 20 години искуство во авијација обука, додека нејзиното наследство достигне назад до 1938 година кога формирањето на литванската авиокомпании одделот за обука е основана.

Денес балтичките Авијација академија нуди ab initio Тип Оценка обука на пилоти, кабината на екипажот обука, ракување на земја и многу други решенија авијација обука. Во 2013 година се здоби со ЕАСА АТО статус. Згора на тоа, се разбира завршување сертификати кои се издадени од страна на балтичките Авијација академија се валидни во: земјите од Европската унија, Бразил, Кина, Филипини, Индонезија, Нигерија, Белорусија, Авганистан, Казахстан, Бугарија и Израел.

Главните активности на балтичките Авијација академија: Балтичките Авијација академија е дел од Авиа решенија група, нашироко познат како снабдувач на сеопфатна воздухопловни услуги. Групата се интегрира MRO услуги и синџирот на снабдување, пилот и членови на екипажот обука, авијација персонал лизинг, земјата ракување и полнење гориво во авион, авиони менаџмент, бизнис повелба, како и аеродромот управување даватели на услуги.

Нашата визија: Ја води индустрија со амбициозна, одговорна и флексибилни бизнис перспектива која создава додадена вредност за клиенти, партнери, акционерите и вработените.

Нашата мисија: Ви обезбеди со флексибилна авијација обука решенија, кои се движечка сила зад побезбедно авионската индустрија. Истовремено, ја исполниме нашата амбициозна раст и одговорен бизнис пракса развој.

УСПЕШНА ПРИКАЗНА: ОД сон да сон за работа

Балтичките Авијација академија би сакал да ви кажам една приказна. А приказната за човек кој никогаш не се откажал од неговиот сон. Кој помина низ сите "прозорци" и "падови" кон една цел - да стане професионален пилот.

Како што повеќето вистински aviators, Vitas Kanaporis разви неговата страст за воздухопловството во раното детство. Живеат блиску до аеродромот и гледање Ил-76 авиони советската армија помогна него се реализира, дека авијација може да биде и треба да биде неговата иднина. Тоа е причината зошто веднаш по дипломирањето средно училиште, Vitas приклучи училиште воени пилоти ", а од 1989 до 1991 полета L-39.

По неговата должност во Армијата дојде до крајот, Vitas се соочи со фактот дека неговото знаење не е применлив во тековната работа на пазарот. Па со што паѓаат Советскиот Сојуз, сонуваат да продолжи летање полека почна да замира. "Имаше едноставно нема можности да се прилагодат летање вештини и знаења стекнати за време на војската, па морав да изберете нешто друго", коментира Vitas. Во 1992 година Vitas отворени транспорт инженеринг диплома студии, потоа доби својот господар степен и почна да работи како инженер во различни компании.

Сепак, тој никогаш не се откажал од неговиот сон да продолжи летање. Во 2006 година Vitas научиле дека со цел да стане пилот ќе мора да не треба авиокомпании поддршка. Како резултат на тоа, тој се откажа од својата работа како инженер во фармацевтска компанија и влезе пилот обука академија. За жал години поминати работат авион во војска не може да се користи како предност повеќе, па Vitas започна својата обука на пилоти од самиот почеток. Приватен пилот лиценца, комерцијален пилот лиценца, ATPL студии и 200 часа обука лет се 2,5 години од своето време и посветеност, кои биле наградени со работа во една од Литвански авиокомпанијата. Тука Vitas собраа 2240 часа лет како прв пилот на Focker 50. За жал, по некое време, се должи на намалување на авиокомпанијата флота и персонал, Vitas ја изгубиле својата работа, и уште еднаш се врати на почетна точка. Тоа беше се додека не дознав за балтичките Авијација академија. Со одлични препораки од неговата авијатичар пријатели, Vitas одлучи да влезе балтичките Авијација академија и да ги извршуваат неговиот сон од страна на стекнување Боинг 737 КП тип на обука.

"Го одбрав балтичките Авијација академија потпирајќи се на многу фактори: позитивни препораки од пријател-пилотите, стратешката локација на Академијата и баланс помеѓу цената и квалитетот. Јас треба да се каже дека сум бил претежно импресиониран од тешки и посветен инструктори балтичките Авијација академија, и јас сум многу благодарен за нивниот придонес во мојата кариера ", коментира Vitas Kanaporis.

Со преземање на еден од специјални понуди балтичките Авијација академија за обука на пилоти, Vitas стекнато Боинг 737 КП (B737 300-500) тип рејтинг проследено со обука база. По успешното завршување на обуката, балтичките Авијација академија успеа да обезбеди Vitas со пилот оценка на еден од партнер авиокомпанијата. Vitas лет вештини и соодветност за пилот позиција беше оценета од страна на експерти и поради големиот резултати кои Vitas покажа, тој понудил работа на една од партнерските авиокомпании балтичките Авијација академија.

"Да се ​​биде невработен ми даде некое време да се анализира авијација пазар на труд, и јас сум многу мило да бидат во можност да ги искористи дадената можност и да стане пилот на побарувачката. Отсекогаш сонував да стане комерцијална авијација пилот и со помош на балтичките Авијација академија го постигнав мојот сон ", ги дели неговите мисли Vitas Kanaporis.

Гледа курс » Гледа Bachelor »