IFAM Business School

Introduction

Read the Official Description

Нашата историја   IFAM бизнис школа е формирана во 1982 година од страна на г-дин Ален Јосиф, магистер по економија на Универзитетот во Париз јас, MBA од маркетинг (високо рангиран француски бизнис училиште), исто така професор на најдобрите бизнис училишта во Франција и Дин самиот на бизнис училиштето во Париз, во која е високо ценета за неговите академски квалитет. &nbsp Г-дин Ален Јосиф се изведува неговиот МБА студии на Northwestern универзитетот во најмала рака, Илиноис во 1972 година и после тоа задоволство се вратил во Франција со идејата за emulating американскиот начин на настава и кои студираат бизнис за француски студенти. Тој избра г-ѓа Мари-Франс Јосиф да ја извршите оваа програма, таа ја добива диплома, магистрирала на Универзитетот во Индијана и почна да докторира во САД. &nbsp Со оваа силна позадина во универзитет животната средина во Америка, IFAM бизнис погледна за партнери во САД да ја консолидира својата академска позадина. IFAM бил среќен да се најде двајца партнери на првата година на 1982 година, еден е претседател Trachtenberg од Универзитетот во Хартфорд, Конектикат, кој сега е претседател на универзитетот "Џорџ Вашингтон" во Вашингтон, а другиот беше деканот Том Мур од Универзитетот во Бостон Североисточен , тековно е Декан на извршни програми во Соединетите Американски Држави и високо ценета научник за високото образование бизнис. &nbsp Веднаш IFAM создаде програма за многу креативни и единствена: на студентите започнаа студира во Париз за 2 години, а потоа заклучува нивниот Соединетите програма во рамките на една академска година. Барањата од американските универзитети се: а добар успех (минимум Б), минимално на ТОЕФЛ 250, а секако и на француски Baccalauréat на општо образование. Преку овој процес IFAM испрати над 1.500 студенти во САД. Нашата многу силна врска со Универзитетот Пејс прави оваа заедничка програма во Њу Јорк, многу успешен. Ние, исто така работел со Храм на Универзитетот во Филаделфија и Универзитетот од Сан Диего во Сан Диего. &nbsp Во 1986 година, IFAM бизнис започнаа да развиваат свои МБА програма со соодветни курсеви од бизнисот теми да бидат акредитирани од страна на бизнис школи во САД или на друго место. Крајната цел на оваа еволуција беше за нашите студенти за да влезат на МБА програмите на нашите американски Универзитети партнери. Исто така му се прошири нашата програма за неколку други универзитети, како Централна Мичиген Универзитет, Соединетите Американски Држави, Сафолк универзитет, колеџ Брајант и Универзитетот на Далас. &nbsp Затоа учениците имаа избор на 2 програми: 2 години во Париз и 1 година во САД, или 3 години во Париз, а потоа оди на САД за нивната програма. &nbsp Во исто време, некои од најинтересните ни имаат добиено своите МБА во најпрестижните бизнис школи како "Харвард", Универзитет на Пенсилванија, Wharton, Darden Универзитетот во Вирџинија, Универзитетот во Њујорк, Лос Анџелес, Колумбија универзитет, ... &nbsp Во последниве години, IFAM бизнис школа е постојано да се ажурираат и прошири својата програма да ја исполни својата обврска да одговори на променливите потреби на своите ученици од различни етнички и новиот развој на т тој бизнис заедницата. &nbsp IFAM бизнис користи специфичен настава и интелектуалниот придонес на неговиот факултет за да обезбеди можности за образование во поддршка на независни амбиент. Нашите додипломски и постдипломски програми за развој на надлежните, сигурен и етички студентите можат да се натпреваруваат во една динамична глобална економија со поврзувањето за управување со концепти и практики. &nbsp  Нашата мисија   IFAM Бизнис школа на студентите се охрабруваат да развива компетенции во: Лидерство и интерперсонална комуникација, Решавање на проблеми и анализа, Брзо учење, Примена на критичко размислување за менаџмент во глобален контекст.    Нашите цели Академска традиција, кои ги комбинира научна совршеност со постојана интеракција со бизнис лидери и тековните проблеми поврзани со управувањето. А културата, која е заснована на заслуга и дека е соодветен на луѓето од различни етнички припадности во голема мера, и на национално потекло. А традицијата и посветеност на важноста на една глобална перспектива и етичко однесување во текот на водењето на бизнисот. Со цел да се исполни оваа мисија моравме да донесе неколку правила: совршеност, кохерентност, фокус, иновации, како и комуникација. Тоа се прашањата што победи на трката во светот што се развива од ден на ден.

Гледа MBA »

Programs

This school also offers: